Uw unieke vakantiebeleving op de juiste manier overbrengen
U heeft een reis- of recreatieonderneming, maar nog niet de juiste uitstraling die past bij uw bedrijf of datgene wat u over wilt brengen. Hoe kan ik u daarbij helpen?
Elk reis- en recreatieonderneming kent zijn eigen beleving. Van een grote camping met veel verschillende faciliteiten tot de aanbieder van het ‘kleine hutje op de hei’, elke beleving heeft een eigen uitstraling nodig. Mensen op de juiste manier aanspreken, door middel van uw website, social media kanalen of via gedrukte media zoals een brochure, is dan ook belangrijk. Deze middelen moeten afgestemd zijn op de doelgroep die u wilt bereiken en passen bij uw onderneming of dat wat uw onderneming aanbiedt.
Ik zou u graag willen helpen bij het in kaart brengen van uw unieke vakantiebeleving. Nadat we dit gedaan hebben kan ik u verder helpen met de juiste uitstraling en de doorvoer daarvan in diverse middelen. Hieronder vindt u een overzicht van middelen die u in zou kunnen zetten.
Welke Middelen?
Welke middelen zou u in kunnen zetten om zo goed mogelijk voor de dag te komen bij potentiële vakantiegangers?
- Identiteit (logo en huisstijl)
- Brochures, flyers of folders
- Magazine
- Website
- Social media posts
- Advertenties
- Signing (vlaggen, borden, doeken)
- Toeristische applicatie
Fotografie en film
Belangrijke middelen om uw bedrijf en dat wat u aanbiedt mooi neer te zetten, zijn fotografie en film. De sfeer van een park, reisorganisatie of camping is uniek en verdient dan ook eigen en dus uniek beeldmateriaal. Daarom is het belangrijk om mooi en kwalitatief hoogstaand beeldmateriaal te laten maken wat gebruikt kan worden in alle uitingen.
Meer informatie
Hopelijk heeft u zo al een goed beeld gekregen van wat ik kan doen om u op weg te helpen naar een (nieuwe) identiteit die onderscheidend is, door middel van verschillende in te zetten communicatiemiddelen. Hieronder staan ook nog enkele voorbeeldprojecten. Meer weten? Neem dan even contact op.
Unieke
Vakantiebeleving
Hieronder staan een aantal vragen die u en mij verder kunnen helpen in de zoektocht naar het goed overbrengen van uw unieke vakantiebeleving
Op welke manier bent u verbonden aan reizen of recreatie?
U heeft een:
vakantiepark, camping, reisbureau, hotel, bed & breakfast, verhuurbedrijf, anders namelijk:…
Sfeer en beleving
- Wat wilt u graag uitstralen?
- Wat zijn de ervaringen van anderen (bij een al bestaande onderneming?
- Gebruikt u film en fotografie? Bewegende beelden zorgen voor nog meer inlevingsvermogen.
Wat is uw doelgroep?
Kinderen, ouders met kinderen, ouders met tieners, families, ouderen, jongeren individueel, groepsreizen (gemengd, kinderen, jongeren, ouderen), singles, zakenlui, enzovoort. De doelgroep is bepalend voor de sfeer en uitstraling. Maar het moet ook afgestemd blijven op degene die uiteindelijk de beslissing neemt over de vakantie of bestemming.
Wat is uw doel?
Wilt u graag zoveel mogelijk vakanties verkopen of wilt u een selectie mensen een unieke ervaring geven? En wordt u zo dus groot door mond-tot-mond-reclame.
Wat is uniek aan jouw park of onderneming?
Voorbeelden van uniekheid:
- De ligging (bos, heide, zee, meren, stads)
- Familiair (gericht op kinderen (animatie), families)
- Kwantitatieve of kwalitatieve faciliteiten (zwembad, supermarkt, verhuurmogelijkheden)
- Klantenbinding (loyaliteitsprogramma, entertainment, korting op volgend bezoek)
- Soort accommodatie (huisje, bijzonder gebouw, lodges, chalets, glampingtenten, op het water)
- Soort reizen